ח"כ שיקלי: "אני קורא לפטר את בר לב, הוא שר מסוכן וחסר אחריות"

המהדורה המרכזית 1 Comment on ח"כ שיקלי: "אני קורא לפטר את בר לב, הוא שר מסוכן וחסר אחריות"

ח"כ עמיחי שיקלי קורא לפטר את השר לביטחון פנים, עמר בר לב בריאיון ל'מהדורה המרכזית': "הוא מהמנותקים ביותר שישראל ראתה. הוא מסוכן בחוסר האחריות וחוסר החיבור שלו למציאות. יש לו תפיסות פרו פלסטיניות רדיקליות"

עמיחי שיקלי צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ עמיחי שיקלי שוחח עם אבי רבינא במהדורה המרכזית על הפיגוע הקשה שאירע אתמול בבאר שבע, בו נרצחו אברעה בני אדם: "היום הזה הוא יום קשה מאוד. אני לא חושב שאת עיקר החיצים יש לכוון למשטרה, אלא לממשלה שתרמה תרומה רבה לאווירה שאפשרה לאויב בנגב להרים ראש. אני לא מתכוון לכל המגזר, אלא לכל אותם גורמים קיצוניים שהתעודדו שהנה אפשר באיומי טרור למנוע נטיעות של עצים ולמנוע אכיפה לקראת הרמדאן. כשהאויב מזהה חולשה הוא מבין שהוא יכול להגביר את התוקפנות".

בהתייחסו לעוצמת הפיגוע, אמר שיקלי: "אירוע מהסוג הזה לא ראינו במדינה הרבה מאוד זמן. גם השר מאיר כהן אמר שמה שאנחנו רואים בנגב בחצי השנה האחרונה לא ראינו כבר עשור".

"יש פה אירוע מאוד חמור. גם למשל אותו ראש מוצעת אל אקסום שמזמין אליו את ראאד סלאח שהורשע בהסתה – תרם לפיגוע הזה, כך גם הנאומים המסיתים של רע"מ בכנסת. מכל המיליארדים שהם קיבלו – הדבר היחיד שהוצא החוצה ולא מקבל תקצוב זה פרק האכיפה. הדברים האלה סוללים את הדרך לפיגועים מהסוג הזה".

שיקלי הצהיר "אני קורא לפטר את השר בר לב, הוא מהמנותקים ביותר שישראל ראתה. הוא מסוכן בחוסר האחריות וחוסר החיבור שלו למציאות. יש לו תפיסות פרו פלסטיניות רדיקליות".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כל הממשלה הזאת הזוייה
    איך התקשורת והשמאלנים מפרגנים לכל הערבים
    והבדווים שמגנים את הרצח
    איזו צביעות
    הלא הם מחנכים את הילדים שלהם לרצוח יהודים
    שיהיו שהידים
    מדינה הזויה